du ser på mig å jag ser på dig , du är den jag väntat på

sitter i skolan just nu, har precis haft IOS med åsa.. inte det roligaste man kan ha men lektionen är bara 1 timma så det går ändå ganska fort. nu har vi rast tills halv 1 så jag å sara funderar på att inta berget! mycket skönt :)
jobbigt bara att det är så lång hål eftersom vi slutar halv 5 idag så man blir ju så himla seg, men bara hålla ut..

efter skolan ska jag å slickett hem till mig så ska jag städa lite, ville inte åka hem själv så fick tvinga med martin som var snäll å gav med sig :L ska bara städa mitt rum på övervåningen lite snabbt så jag har det klart. har nämligen fått order av mamma att det ska vara klart till lördag då vi får gäster.
igår var jag å sara hemma en snabbis och städade, eller närmare sagt sara somna och jag möblerade om! blev faktiskt jättebra. satte ihop mina två soffor i mitt rum på nedervåningen så det blev en enda som säng- hur stor som helst blev den nu :) otroligt gött.
efter det tog vi bussen till stan där vi gick till pitchers å kollade på hockeyn med saras systrar och flera. tuvärr så förlorade ju dock LHC med 1-4 till modo..... inte kul alls! dom var faktiskt riktigt dåliga igår. sen efter matchen traskade vi hem till sara i tannefors å la oss i ett vaaaarmt bad, var nästan så man fick brännskador till och med! direkt efter badet blev det bingen å båda somnade på momangen. var inte så trött imorse efrersom jag sovit så bra inatt men jag känner nu att tröttheten kommer tillbaka... john blund borde inte få vara ute dagtid!

nej nu tror jag att vi ska gå å bestiga berget! (stenbänkarna i gallerian). kanske sova en stund å sen vänta på att matsalen ska öppna, mycket hungrig kan jag lova.. kan äta nästan normalt nu eftersom min tunga är snart läkt helt å hållet :L
ha det gött, kanske finns en chans att jag skriver sen. ska skärpa till mig med uppdateringen!

issa å sara

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0