du får stå kvar, för jag går nu , ja jag går nu för jag är så mycket starkare än du

sitter i skolan å väntar på den där jävla bussen som inte kommer förräns hel ungefär. inte kul eftersom jag står här i bibloteket helt själv i min ensamhet.. men men jag överlever nog tror jag, är ju inte så långt kvar tills bussen går trots allt.

dagen började bra imorse, allt var som vanligt å jag va glad som varenda annan dag (nästan). sen så sket det sig totalt å jag har haft en rent ut sagt SKITdag.. allt har varit så jävla dyng tråkigt å jag har bara velat åka hem å lägga mig under täcket tills min tonåringstid är över.. uschuschusch. sån här deppdag har jag inte haft på riktigt länge å jag kan verkligen inte säga att jag har saknat det, inte ett dugg!

nu snart ska jag hem å lägga mig framför tvn å dega lite, eller lägga mig i ett bad kanske.. jag får se hur det blir men är riktgit sugen på en varm kopp te å ett VARMT skönt jävla bad just nu. så lutar nog lite mer åt det hållet. sen runt 7-8 ska jag mamma å micka till sandra å martin på lite käk och glo på let's dance, HATAR let's dance men man får väl offra sig för folket ibland antar jag. sen vet jag inte om jag åker vidare till sara som ville att jag skulle komma till henne på lite mys, får se hur det blir med den saken.. men det är nog mycket möjligt!
men fram till 7-8 har jag inte ett dugg planerat så bara höra av er, måste hålla tankarna igång så jag inte deppar ihop totalt! så som sagt.

nej nu måste jag springa till bussen.. skriver kanske senare.
ha det bra gottisar

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

Hoppas att du mår lite bättre nu då:)

tonåren är en jäkla jobbig tid i livet det håller jag nog med om, men mycket kul kan man ha oxå så ta vara på det. För man blir snabbt vuxen, se på mig. vet inte om jag är så vuxen men mamma är jag ju iaf.

Jollan kan väl få komma å bada med dig nån dag, hon skulle gilla erat stora badkar:)

Puss ( vem vet jag kanske oxå hoppar i)

2010-01-22 @ 19:00:39
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0