all i want is the wind in my hair , to face the fear but not feel scared

-18,3 grader är det ute nu! förstår inte att det kan bli såhär jävla kallt asså.. usch, jag vill ju ha sommar ute....

idag gick jag upp ungefär vid halv 12. sminkade mig och klädde på mig och sen sprang ut till bilen där mamma väntade för att åka och hämta upp dalle sandra å micka för att sen åka vidare till alice dop. var inte lite avis på emma å linus som fortfarande låg kvar i sängen och snarkade, såg väldigt skönt ut.. men nej, jag gick ut i kylan och åkte dit, när vi väl kom till kyrkan och mötte ronja såg jag att hon var minst lika trött som jag, även lite bakis haha. men det gick rätt snabbt i kyrkan och jag måste bara säga att sara om det är så hon heter, ronja och deras kusin i alla fall, hon sjöng någon låt och det lät så himla fint så en liten tår fick man allt släppa.
fikat gick snabbt och vi åkte hem redan vid 3 ungefär, så mamma fick släppa av mig utanför emma där jag fick stå och ringa/plinga på/skrika för att dom sen öppnar typ 20 minuter senare för att dom stog i duschen. var som en ispinne när jag väl fick komma in haha :) dom gick in i duschen direkt och jag städade lite i köket, såg ut som hej kom och hjälp för fan! men nu är det så fint så det bara glänser om ett! :L

ikväll vet jag inte vad som sker, blir väl att sitta och spela lite kort med emma å linus som varenda annan dag denna vecka :) får se om någon mer kanske kommer? sånt som märks antar jag. blir nog trevligt som alltid! sen sover jag nog här ikväll också, men imorgon ska jag hem för på måndag tar vi nya tag och börjar skolan! fy fan för mitt nya schema, jag kommer vara huuuuuur trött som helst.. men det klarar jag :)

nu ska jag ta och dricka upp mitt te och språka med emma igen.
ha det gött

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0