NYÅR , vi glömmer det gamla och börjar om på nytt år 2010

en bild säger mer än tusen ord, så här kommer alla bilder från kvällen gott folk
(kameran var lite runt över allt, så inte jag som tagit alla bilder)


mamma katarina eva-lena innan dom gick!


emma timmy linus


timmy tim , linus jag , tim linus jag


tobbe , jag emma , linus jag emma


timmy , timmys skrev , tim
(så går det när timmy tar hand om kameran)


jag emma , linus jag emma , linus jag


jag emma , linus , emma


tobbe kjella tim , tobbe , tim


timmy tobbe , timmy(sugen) tobbe , jag


emma(gaaalen) , kjella linus jag , tim kjella timmy


timmy(spelar) , alla som var där innan alla andra kom haha , emma linus kjella


tobbe emma linus kjella , linus emma , kjella


linus , folket börjar komma




linus å emma


tyckte att det här kändes som en bra bild att avsluta med! timmy med en cider i ena handen och ett ölglas i den andra haha :) 
 
nyår var riktigt trevligt men jag tror nog att nästa blir bättre! hoppas på det i alla fall.
nu ska jag göra mig iordning och traska iväg till bussen som får ta mig in till stan där jag nog ska fika med emma, markus och johan! blir mysigt. skriver kanske mer ikväll annars imorgon.

xoxo towe ljungman


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nästa nyår Towe ska du sitta barnvakt, under hela aftonen, så du kommer ha det så skoj!!!! :)

2010-01-04 @ 12:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0