uptown boy , he's been living in my uptown world

ursäkta mina deppinlägg som kommit nu några gånger men mår inte riktigt bra för stunden, men det kommer bli ändring på snart hoppas jag! :)

skolan idag var ganska OK, förutom när jag bröt ihop där ett tag men gick över direkt när jag trodde jag skulle få dra ner slicketts huvud i snön, han följde med mig till snödrivan å jag va jätte nära på att göra det då han tar tag i mig och SLÄNGER i mig själv... tusan.... men sen fick jag allt ner han lite i alla fall, jag höll om han sten hårt så han inte kunde komma loss samtidigt som han puttade ner mig! lite smart va? jag vet :L
sen kom både zacke, adam, rille, simon, drufva och någon mer snubbe jag inte kände, tror ni jag fick lite snö på mig elle? helst sjukt stog inte upp en sekund. och dom kastar ju inte löst heller, plus att dom drog ner mig i en snödriva full med sand också - så min arm är lite blodig å handen har lite skrapsår! men vad gör man inte för att vara ensam tjej å försöka få ner typ 10 killar haha. jag kommer inte ge mig förräns jag klarar det :)

nu ikväll ska jag till mina kusiner å moster å krubba lite, filip ringde i onsdags å frågade om jag kunde kommaoch man kan ju inte säga nej till en sån sötnos! så jag ska dit med mamma runt halv 7 sen tar jag bussen hem till sara där vi ska ha lite myspys :) sen får jag se om vi går vidare till det där jäkla i am vip eller vad det nu heter? mycket möjligt att vi gör!

nej nu ska jag börja göra mig i ordning lite så jag kan tat lite lugnt sen.. skriv gärna ikväll hörrni :)

gullevännen

ikväll ska jag släppa alla tankar å köra mitt race!
ikväll ska jag faktiskt ha kul :)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0