stamp on the ground , jump jump jump jumping all around

vet ni en sak? det är -18 ute just nu!! SVIN KALLT, när kommer sommaren egentligen? :(

har fått en ny inneboende här nu, sara lundqvist:) hon har sovit här varenda dag sen i fredags, å det blir nog några dagar till kan jag tänka mig!
hela helgen har jag spenderat med sara å ronja, idagva även lilla isse här också:) haft mycket mysigt kan jag säga! igår var vi ju på fest hos tom, men den lagga ur så vi åkte hem med halv 1 bussen redan. sen när vi kom hem badade jag sara å ronja, isse va fegis så han satt å kollade på! sen la vi oss, alla somnade förutom jag såklart så jag gick upp å kollade på film fram tills klockan 6 imorse då jag gick å la mig :L

hela dagen idag har vi bara legat å tagit det lugnt framför tvn, visst vi har haft våra små dampstunder men dom kommer ju lite då å då så att säga:) sen runt 9 åkte vi in till stan för att träffa zandra å emma, gick till maxim där dom va, satt där ett tag å pratade sen tog bussen hem.

nu har sara precis gått å lagt sig å jag funderar på att göra detsamma faktiskt. är riktigt kallt så längtar efter att få lägga mig under mitt underbara täcke!!! :)
imorgon blir det att försöka hitta på något roligt. så om någon har något roligt förslag så bara höra av sig!

nu ska jag sooooooooooooooooooooova med min bebo
ha det bra

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0