pimpass paradise

sitter i skolan nu, har datakunskap.. jag ORKAR verkligen inte idag asså!
men jag är snart klar så hoppas på att jag får gå då... är dygn hungrig så måste ha krubb, kommer fan svimma av hunger snart känns det som..

va hos tandläkaren igår, lagade 3 hål och fick lustgas, helt borta asså men det är skönt eftersom jag är så grymt rädd fr dom där förbannade tandläkarna.. sen gick jag hem till karatina å träffade min barndomskärlek - hennes son martin! har inte träffat han på flera år och nu är han redan 29... men vad gör det? en liten förälskelse bara :)
sen gick jag vidare till bowlingen där jag träffade sara å vi satt och tog det lugnt bara, sen traskade jag vidare till drufva å så till slut till farmor!
somnade redan vid 9 eller nått, var dyng trött efter den där jävla lustgasen... men vaknade vid 3 inatt av världens mardröm och bara satte mig upp å grät något otroligt, vet inte ens varför? fick någon jävla anfall.. sen var jag vaken hur länge som helst för jag inte kunde somna om å jag bara grät å grät. det är så läskigt när det blir så!

ikväll ska jag å dom flesta andra till strandgatan på "gymnasiefest". hoppas på att det blir en kul kväll! hoppas inte på att det blir massor tårar å sånt där trams, utan nu ska jag ha kul som aldrig förr :L
efter skolan åker jag å sara direkt hem till mig å lägger oss i badet. sen ska vi fixa oss å göra oss redo för kvällen!

får se om jag hinner blogga mer senare. mycket möjligt!
snart kommer bilderna från förra helgen också, dom är snygga kan jag lova haha...

nu måste jag jobba igen så jag får gå å krubba snart!
xoxo towe


Kommentarer
Postat av: ronja

eeey snabba på lite med alla bilder nu va!

2010-02-13 @ 19:45:18
URL: http://centrodelavida.blogg.se/
Postat av: Hallvardmarlin

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:11:24
URL: http://hallvardmarlin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0