livet är slut vill inte leva såhär , du var mitt allt du var hela min värld pappa

jag kan inte förstå vad som nyss hänt, jag tror inge riktigt har förstått det än... jag sara å thilde var där hela tiden, när det hände, jag förstår inte hur man kan...
jag och sara skulle precis gå å lägga oss när emma zandra å thilde kommer hem, thilde ska stanna hos oss och dom andra ska iväg. vi ligger vakna ett tag och myser med hundarna å sånt sen somnar alla 3. vaknar klockan 5 av att zandra emma å alla är hemma å det är kaos... jag förstår inte hur det kunde hända! ni förstår ingenting vad som skett men jag tänker inte skriva det här, det är för personligt för sara å hennes familj.. nu är vi hos saras mamma å ska snart få skjus till skolan..
jag mår hur dåligt som helst å vill bara lägga mig hos mamma å gråta å försvinna ett tag. jag är helt.. jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner eller mår på ett bra sätt för att ni ska förstå...

zandra emma sara - familjen lundqvist helst enkelt
ni alla vet vart jag finns om ni behöver mig, jag kanske inte är till så stor hjälp men jag finns här i alla fall. det kommer jag alltid att göra vad det än handlar om. jag vet att ni är starka, ni kommer klara det här å det kommer bli bra så småningom.. men jag vill bara att ni ska veta att det finns inte mpnga som ni, finns inte många som är så underbara å roliga som ni! jag älskar er å jag hoppas ni vet det..

nu ska jag bara gå å göra mig iordning sen försöka med en helt dag i skolan.. kommer bli tufft, tycker synd om sara.. zandra.. emma.. å resten av dom andra med... nu måste jag springa

R.I.P

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Sandra

usch vad hemskt!

2010-02-18 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0