let's spend the night togheter!

igår blev det så att sara övernattade här, somnade runt 12-1 så blev ju inte så sent. men som vanligt så var det hur svårt som helst att få upp henne ur sängen imorse så jag drog till med att jag skulle hälla vatten över henne om hon inte gått upp om 5 minuter, jag går in efter 4 å då sitter hon upp livrädd för att få vatten på sig. haha jag har pli påna ;)

skolan va ganska okej faktiskt, hade inte sista lektionen, grymt skönt eftersom jag hatar läraren! jag skulle även ge igen på slickett å larse eftersom dom kastade mig i snön i fredags - 100 gånger ungefär. svin kallt... så idag kom jag på värsta taktiken, jag lyckades få ner slickett men han gav igen och kastade mig med huvet före ner i en snödriva. larse drog jag iväg å sa att det va en viktig sak vi va tvunga att snacka om, jag ställer han precis på kanten till en snödriva å ska putta han men hans reflexer va ju hur snabba som helst så det slutade med att det var jag som låg där nere i kylan... aja, min hämd kommer så småning om!!

sara the pig

ronjas sanna jag

nu sitter jag här å sara ligger framför tvn, vi ska snart se på paranormal activity (3dje gången för mig jag ser den nu...) sen blir det ett varmt bad å lite te tror jag. sara övernattar här igen så blir nog snack å mys hela natten :)

det här är även min första dag på mitt nya liv: dags för viktminskning!
ronja har lovat att hjälpa mig lite, om jag har tur kanske jag får komma hem till jenny å danne ibaldn å köra lite wii-bräda(men självklart umgås med mina gullisar också) - ska ringa å fråga tänkte jag, sen även sluta med allt jävla godis å onyttigt skit!!! jag tänkte på om det är någon som vet någon bra diet eller liknande? måste ju ändra lite på mina matvanor... skulle va schysst om ni kunde tala om dom för mig isf ;)
jag ska göra mig redo för beach 2010 :L

nu ska vi sätta på filmen å sjunka ner i soffan. ha det göttans

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran Jenny

Du får komma när du vill, säg bare till:)

jag kan oxå behöva lite träning, e rätt så jäkla dålig på det:(

men men man lever bara en gång, ja just därför kanske man skulle tänka sig för;) eller vad vet jag.

Puss på dig sockertopp

2010-02-03 @ 22:30:06
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: bästa sara :)

hihihi guuuud vilken söt gris på bilden! :D älskar dig beboooo <3

2010-02-05 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0