It's complicated - it always is...


snööggga


där hade vi kul som aldriiiiiiig förr


det gillar vi!


häääääääääääääääääv


jag älskarn


partyyyyypingla


det kallar ja löööööööve


sara å jag på urrtäcksfärd i snöööööööööön




angels d jaoooooooooooooo


lördags vare va?


fritte (fritjof) dagen efter.. alltid lika go å gla' :D

det va några bilder från dom här dagarna som varit. ni ser ju helt enkelt själva hur kul vi haft, eller hur? självklart ni gör, går ju liksom inte missa..
nu ska jag gå å sova, blev inte mycket sånt inatt asså!
hare bra bebooooos

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

Så söta ni är på alla bilder:)

Älskar att du å Ronja har funnit varandra då vet jag att båda mina systrar har en bra kompis liksom:)

Älskar dig hjärtat mitt.

Puss

2010-02-25 @ 23:05:32
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0