even if the sky is falling down

jag har vänt på dygnet helt å hållet nu å fy tusan vad trött jag är asså... det här är det tidigaste jag gått upp på hur många dagar som helst! dags å vända tillbaka snart eftersom skolan börjar igen nästa vecka.. blir väl att lägga sig tidigt på söndag - längtar redan!

igår var jag sara å ronja med hajir hos någon kille. det skulle bli lite slirigt men det var hur tråkigt som helst så ronja åkte hem å vi andra åkte vidare till nedde haha.. vi sa att vi skulle möta tjejer sen komma tillbaka, undrar hur länge dom satt å vänta? haha!
vi va hos nedde tills klockan 7 imorse då vi gick till bussen å åkte hem.. jag kunde verkligen inte sova! det var lite jobbigare för sara som inte ville annat.. men vi åkte hem i alla fall, och jag kan ju lova att såfort jag å sara bara såg sängen så slockna vi på 2 sekunder! hur trötta som helst..
sara sover fortfarande medans jag sitter här å väntar på ronny conny cool som kommer snart :D

ikväll blir det att hitta på lite med mina sötnosar. har inte gått en dag på lovet än utan dom! det gillas tycker jag. nej men ikväll så ska vi ha så dyngkul! älskar mina vänninor!!!


hoppas på att min dröm går i  uppfyllelse ikväll.. hoppas hoppas hoppas, håll tummarna!
nu ska jag duschaaaaaaaaa

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0