words can't bring me down

Sådär ja, då va middagen hos mormor avklarad! Lika mysigt som vanligt :-) Dock hade hon tänkt överraska oss med en ny efterrätt, alltså TA BORT BRULLEPUDDINGEN! men det gick inte för sig, det blev ett himla liv så den kom allt fram ändå! Haha, så söt lilla mormor.
Nu ska jag snart hem, städa mitt rum lite tror jag behövs.. Sen hoppa in i en dusch och så hoppas jag på en bio ikväll! :-) Om jag får med mig min vän så att säga..
Aja, nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att dom där ute i köket säger att vi kan åka hem! Ni får ha det så bra sötisar ;)

11 dagar...


xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Å det gick ju kanoners hoppas du vill åka mer sen blir det min tur och jag har inte stått på ett par skidor på säkert 20år om inte ännu längre sen.<3

2010-12-27 @ 17:43:32
Postat av: Mamma Lena

Rummet städa???blev inte riktigt så va..puss

2010-12-27 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0