where'd you go? i miss you so..


D å M.. Jag lyssnar på den här och tänker tillbaka på alla dessa månader, eller år blir det till och med, som vi har "umgåts". Jag blir så jävla arg när jag tänker på hur du beter dig, du borde växa upp lite och bete dig som man borde göra i din ålder. Man gör fan inte så som du har gjort, man gör inte det! Du hade inte ens en gnutta dåligt samvete, inte ett dugg, utan du fortsatte din dag som ingenting. Till och med jag hade mer ångest än vad du hade. Visst jag gjorde fel, men LÅNGT ifrån lika mycket fel som du gjort.

Jag kommer ihåg första gången vi träffades. Vi satt nere vid ån en sommar, du va så himla söt. Jag kollade på dig hela tiden, i smyg, men till slut kom du på mig. Men allt du gjorde va att flytta närmare, du höll om mig, vi delade filt, det va hur mysigt som helst. Sen fick jag reda på den "stora nyheten" och då va det kört.. Tänkte jag ja.. Men oj vad man kan tro fel ibland. Nu nästan 2-3 år senare är allt som det va då, bara att jag har slutat kämpa för något som jag inte fick.

Jag antar att du gjort ditt val nu eftersm du inte hört av dig, och det gör så himla ont att veta att vi kanske aldrig mer kommer prata med varandra. Så sjukt jävla ont. För jag trodde verkligen att du kanske skulle ångra dig, men nej, du går tillbaka till den vanliga trista vardagen. Men det är så du vill ha det då är det så du ska få det också.

Känns konstigt att inte vakna av att få ett sms av dig. Är van vid det, så va det nästan jämt förut... Men nu är det slut med det också. Och det gör så ont att inte ha dig kvar, men å andra sidan så var väl detta det ända rätta. Jag kunde inte fortsätta som jag gjorde då, jag tycker inte om att dela.

Allt man kan göra är väl att hoppas på det bästa och ta en dag i taget. En dag i taget utan dig. Men nu är det slut, på riktigt, du gjorde ett val och då är det så det får bli.

jag hatar att jag älskar dig.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0