what goes arround - comes arround


Trött, träningsvärk, huvudvärk osv.. Men jag kämpar på ändå, ikväll ska jag ge mig ut på isen och åka skridskor med lilla Martin! Får se om vi bir fler? Ae vet inte.. :-)
Gick en sväng till stan idag för skulle fixa mobil med mamma, fik skicka efter en så kommer väl ta ett tag innan den kommer. Bara vänta, men när jag väl får den så måste vi skicka iväg den igen och väntetiden blir ännu längre. Men äsch, det blir ju bra nr jag väl får den sen också! Försökte även hitta en nyårsklänning, tror ni ja fann någon? Nepp! Inte ett dugg hitta jag, kommer sluta med ett par mjukis och en tröja.. Nae vers, men jag orkar inte lägga ner tid på det, så himla överskattat måste jag ta och eränna!
Nu ska jag föörbereda mg mentalt för min kväll på skridskor .. ;-) Ni finner mig i trädgårn mina kära vänner.

Imorgon är det 2 veckor. Känns skumt..

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0