tired and upset of you



Sitter hemma på min övervåning och kollar på tv med min kära vän viktor! han offra sig och sa att han kunde sova här i natt så jag hade lite sällskap :-) gullig liten prick det där!
idag i alla fall va jag i skolan, har jobbat som en galning idag faktiskt, riktigt stolt över mig själv måste jag ta och erkänna.. och sen direkt efter det gick jag till micka och färgade håret och toppade lite, försökte få henne att klippa lite extra, men svaret jag fick va:
"Efter balen får du klippa dig hur du vill, kan till och med raka av dig håret, men nej towe, nu är det jag som bestämmer!"
Jag älskar att ha en egen vilja........ Haha!
Nu i alla fall ska jag göra klart svenska/kommunikations uppgiften som ska vara klar imorgon, sen fortsätta glo in i tvn sen hoppas på lite sömn :-) Så ni får ha det så bra mina kära vänner.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0