rider omkring

Ligger fortfarande i sängen och degar. Vaknade för nån timma sen men har inte orkar gå upp än, och det är så kallt utanför täcket så jag ligger nog kvar ett bra tag till haha :-) dock börjar jag bli hungrig, men ingen god mat lagas i huset så jag får se vad jag lagar till!
Idag händer det nog inte så mycket. Hoppas på lite besök ikväll men antar att det inte blir så som man tänkt sig :-) Sen senare isf om det inte blir så så åker jag till farmor. Bosätter mig där i ännu en vecka haha ;-) Så kommer inte bli mycket uppis nästa vecka heller men ska försöka få lite tid i skolan och så! Det blir skit bra vet ni.
Och bilder från igår kommer såfort Cissi å Jenny har lagt upp dom så jag kan sno åt mig några! Det va riktigt trevligt å kul faktiskt. Farmor och farfar är så himla söta :-)
Nu ska jag gå upp och försöka hitta lite mat i huset.. Ha det så bra everyone!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0