it's gonna be love



Kom till Sandra och Alvin runt 1, och ända sen jag kom dit har jag och Sandra pluggat som djur, eller hon har hjälp mig rättare sagt. Och gud så duktig jag känner mig nu :-) Kan nästan hela idrotten, imorgon börjar jag plugga på hälsopedagogiken, nästan klar med alla rester jag har osv. Duktig tjej va? Kan ju jag känna liksom.
Imorgon blir det att ta det lugnt tror jag, ska ju upp 4 lördag morgon för att åka iväg till ullared - HERE WE COME!! Ska shoppa som en galning :-) Men först börjar vi med skolan och sen en liten visit hos Jenny Daniel och Joline, sen vidare hem till mamma med Sandra Alvin Micka och Dalle! Blir en mysdag imorgon helt enkelt.
...Kan jag lova... *hihi*
Nej nu ska jag fortsätta leta reda på fakta om Snowboardåkning! Sen åker vi en sväng till Micka sen hem till farmor och umgås med min kära granne. Ha det så bra allihopa.



Jag vill ha dig här nu pappa

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för att du la upp en väldigt fin bild på mej... eller inte.

2010-12-09 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0