i'm flying high above the sky tonight

sådär då, klockan är 4 och nu är man hemma. känns bra när man ska upp tidigt imorgon och bege sig till vikingstad! blir mysmiddag, 3rätters för farmor och farfar bröllopsdag :-) så vi barn och barnbarn ska umgås lite med dom som present. mysigt!
sen på kvällen så får vi se vad jag hittar på, men hoppas på att stanna kvar i vikingstad och umgås med ida å co :-)
men det får vi se imorgon. nu ska jag försöka sova i alla fall, ska göra allt för att hinna somna innan möller så jag slipper allt snarkande! haha. dags att gå till kos. sov gott mina vänner :-)

ikväll är jag lycklig. och du vet varför

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Men jag vet inte varför du känner lycka .Men det låter underbart det är du värd att känna mycket av.Kramisar

2010-12-04 @ 11:42:06
Postat av: Sandra

Är det jag som gör dig lycklig =S ohhh Towe . puss på dej.

2010-12-05 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0