i'm coming home for christmas

sitter här hemma i mitt kök och kollae på all denna mat som tillagas där borta... hur mycket som helst! men snart bär det av till micka och dalle, ska äntligen få klä min älskade gran!! :-) sen blir det lite uppesittarkväll och lite sånt, så blir myspys ikväll. fast skulle ju inte vara fel om ronja va med, saknar den lilla krabaten..
aja, imorgon är det julafton och jag kan inte längta mer... helt sjukt! hoppas på att det blir en underbar dag, men det vet jag att det kommer bli, få ha tankarna på lite annat för ett tag... :-)
nej nu ska jag nog ringa micka och se om jag får komma dit lite tidigare!
ni får ha det bäst allesammans!

GOD JUL!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0