i hurt's

Jag vet att jag inte ska bry mig. Och trodde inte jag skulle göra det heller. Men det gör ont, så helvetes jävla ont. Men varför bryr jag mig? Nu förstår jag i alla fall varför du inte hälsar på mig längre, och bara går förbi som om du inte ens sätt mig, även fast jag vet att du gjort det. Eller varför du inte hör av dig, eller varför du beter dig som en idiot. Men det jag därimot inte förstår är varför man inte kan vara kompisar? Vad är det för fel med det. Inget alls. Vi hade kul ihop, vi skrattade alltid. Synd att det inte är så längre, din jävel, det här är ditt fel. Hoppas du fattar att du inte kan komma å prata med mig nu som ingenting, du sket i mig från början, och så kommer det förbli, hoppas verkligen du vet det. Du är så jävla känslokall, många är som du, många är lika idiotiska och dumma i huvudet som du. Fy fan. Men hoppas ni har det bra, och hoppas det håller länge. Usch.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0