i have the time of my life

Okej, som jag börjat nästan varje inlägg nu på sista tiden, så måste jag ursäkta min uppdatering!
Men nu ska jag berätta hur det är. Jag åker till farmor och farfar söndagar, sen sover jag där till fredagen, sen åker jag hem fredag å lördag, kanske åker hem någon dag i veckan men det sker inte ofta! Och hos gamlingarna finns ingen dator, och dom har inget internet så kan inte ta med min dator heller.. Så sitter inte nånting vid datorn nästan! Och i skolan sitter jag ingenting vid datorn heller.. Så blir mest uppis på helgerna :-) Men hoppas inte att dom få läsare jag har slkutar läsa bara för det ;-) tänkte bara berätta det så ni vet läget liksom!

Jag hatar folk som lägger sig i andras liv. Skit i vad jag gör, låt mig göra vad jag vill, lägg dig inte i! Det är mitt liv, du har ett eget du kan bry dig om. Usch. Och vart får du allt ihfrån undrar man ju? Jag har ju mina misstänkta kan jag säga. skulle bara vilja säga att du kan dra åt helvete, för du är så jävla dum i huvudet, men det funkar ju inte riktigt så. så jag håller masken och låsas tycka om dig på samma sätt du gör. Dock kommer det blir svårt att hålla masken när jag ser ditt fyla tryne din idiot!!!!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Men Towe vem är det du är så arg på?

2010-12-04 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0