i don't care what the people may say about me


Det där va ett tag sen du..

Sitter med vicke i sängen och båda är som två facebook-nördar... Haha! Har precis badat å sätt en film å myst lite, ätit lite pannkakor och sånt där :-) Blir nog inte mycket sömn i natt inte, ligger nog vakna halva natten och bara pratar, för när vi väl kommer igång finns inget stopp!
Men imorgon runt två åker jag och Ronny till staden å försöker finna en nyårsklänning åt mig. Får se hur det går, har letat ett tag nu men finns ju inte ett dugg jag vill ha.. Å måste finna en på Bikbok eller Gina eftersom det bara är där jag har presentkort. Men men, med lite hjälp av Ronja ska jag nog finna mig något fint :-)
Nu i alla fall ska jag sno vickes nya mobil som sitter halvt fastklistrad i hennes hand så hon kan vara lite social igen! Sen krypa ner under täcket å fortsätta vårat serius talk (engelskan på topp..) ;-)
Ha det bäst sötisar!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0