få mig börja om från början, börja läka mina sår


Här ligger jag i min sköna säng med min nya rosa perfekta pläd (som ni kanske inte ser på bilden men har armar!) och har ångest inför morgondagen.. Mig på ett par skidor kan ju bara sluta på ett sätt känns det som - i kaos! Men jag ska allt göra mitt bästa och inte vara så töntig utan våga åka ner för den där rackarns backen ;-) Känner mig redan utskrattad.. Hoppas dom är snälla mot mig imorgon. Men inte nog med det, det är jag - som aldrig stått på ett par skidor i hela mitt liv, och fyra killar till - som åkt skidor i hela sitt liv (1 av dom har till och med varit skidlärare). Så ja som sagt, får se hur detta slutar. Men det jag är mest nervis över är nog den där jäkla liften, tänk om den fastnar? Eller tänk om jag ramlar ner? Eller ännu värre - tänk om jag bryter en arm eller nått? Då dör jag! Ni får helt enkelt hålla tummarna för mig imorgon!
Nu ska jag snart sätta på en film, ta mig en kom te och krypa ner under täcket å försöka sova så småning om. Blir väckt klockan 7 imorgon, känns bra när det är jullov och sådär! Så jag känner att det är dags att sluta skriva och försöka sova så man inte är helt död imorgon...

Önska mig lycka till!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0