är det dig han väntar då?


Hallå där!
Idag fick jag turen att vara barnvakt åt mitt lilla charmtroll :-) Sandra skulle iväg å jobba en snabbis å Martin är sjuk.. Å då är det klart man ställer upp för laget! Ska till och med med på babysim ikväll, gud så roligt, kanske kan lära mig ett å annat ;-) Nu somnade precis Alvin, så söt innan han precis ska somna, så ligger han å pratar och ler sen helt plötsligt slocknar han :-) Gullig som satan!
Efter babysimmet ikväll åker jag tillbaka till farmor och farfar å kommer hem igen på fredag tror jag, så ni vet vart ni har mig menar jag! Men ikväll hoppas jag på en slappisfilm hos grannen och imorgon är det åter till pluggandet! Sen på fredag, vet ni vad som sker då? JULLOV!! Underbart!!!
Nej nu ska jag göra klart ett skolarbete lite snabbt medans den lille sover. Ha det bra :-)



xoxo towe & alvin

Kommentarer
Postat av: sandra

Gulligulli alvin. Tack för hjälpen igår. Du är en ängel. Puss

2010-12-16 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0