when i say jump - you say how high?

den underbara solen har varit framme hela dagen å jag blir så hiskla lycklig av denna värme!!! :D
inte för att det är så jätte vamt men det var ändå så skönt så jag kunde ta av mig jackan å sitta i tröjan som är tunn! gör gött ju.
skolan idag var ganska OK, jobbigt som tusan bara att gå upp imorse eftersom man vant sig vid lovet, men det var bara att pallra sig upp... slutade redan 2 idag pga att våran lärare är lite små knäpp.. eller småknäpp-hel störd rättare sagt :) efter skolan gick jag josse lollo å ronja upp till bosses å köpte glass och satte oss vid domkyrkan, efter ett tag kom hägge och adield också. mycket trevligt må jag säga!

imorgon har jag sovmorgon å början inte förrens 10, har då idrott sen ska vi direkt till elsas hus och se teater. sen slutar vi, skapligt skön dag :) får se vad som sker efter men ska ta med mitt presentkort på gina och se om jag hittar något fint.
nu ska jag springa upp å sätta på en film, göra lite te å lägga mig skönt i soffan :L skriver senare!


LÄNGTAR TILL DEN DÄR VÄRMEN!!!


xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0