undan för pundarn

mamma väckte mig imorse klockan halv 1 och jag blir så jävla seg hela dagen när någon väcker mig.. så känner mig som en zombie just nu kan jag säga! inte kul...
micka dalle sandra å martin åkte nyss, dom kom hit på lite påskmat och så, gick även ut å gick en sväng runt tallboda och kollade runt lite. va riktigt skönt imorse när jag gick upp, satt i bikini här på altanen och bara njöt av solen, men denhar ju försvunnit lite nu och det börjar bli ganska kallt.. synd att det inte kan hålla i sig :(

min kväll ska jag tillbringa tillsammans med min lilla ronny. får se vad vi hittar på, mycket möjligt att det blir antingen skön hemmakväll framför min nya skräckis jag fick idag, dark water hette den tror jag. hoppas på att det är bra! om det inte blir myskväll så har jag inte en aning om vad som sker faktiskt.. får höra med ronja om hon har några planer :) ska i alla fall tillbringa kvällen med henne! jag gillar't.

nu ska jag nog hoppa in i en dusch och fräscha till mig lite så jag får bort mitt äckliga hår.. börjar bli sådär jobbigt igen när det blir fettigt efter bara någon dag... men hoppas på att den perioden är över snart!
nej jag kanske skriver mer senare.

GLAD PÅSK

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0