this time he takes me away

GRATTIS IDA MIN LILLA ÄLSKLING!
hoppas på att hon får en toppen dag. det är flicketösen värd:) puss till dig!

börjar bli skapligt nervös inför nationella provet imorgon! det är för det första engelska som jag suger på, sen ska vi skriva en uppsats å jag kan varken skriva långa eller bra.. usch, känns som att det kommer gå åt skogen!
idag var jag i skolan. gick ganska snabbt även fast vi slutade halv fem. då gick jag med josse till stan, gick hem till farmor och hämtade mitt nya simkort, behöver det nu eftersom jag ska få låna en mobil av adeild imorgon! den får jag ha tills jag får en ny.. gud så skönt.. han är en ängel! men som sagt, vi gick in till stan, efter jag varit hos farmor gick jag mot bussen då jag mötte massa tjejer, jessika m och dom där. så hänkade på dom ett tag och åkte hem runt 7 :) mycket trevlig dag! har planerat hela valborg nu in i minsta detalj.. haha..... blir skit bra!
nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag försöka sova ett tag om jag inte måste plugga.. det märks. kanske till och med skriver senare... vem vet? ha det bra tills nästa gång


andreas ishak målade på min arm idag. han är så grymt duktig!
denna målade han på fri hand... herregud om man ändå
vore så duktig! han ska få äran att måla min tatuering :L hihi..

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0