som vågorna smeker en strand å viskar ditt namn

fick nyss reda på att jag har utveckligssamtal på torsdag.. fast är inte så nervös som jag brukar vara inför sånt här, fast hatar den fortfarande lika mycket kan jag lova. skolan och föräldrar har aldrig gått ihop för mig, jo förresten 1 gång i 7an tror jag det var, så jag va den där lilla duktiga tjejen :) hoppas på det bästa att det går bra, men har faktiskt inte IG-varning i någonting! fast kommer få i idrott om jag inte följer med till simhallen imorgon, och det tänker jag inte göra, jag vägrar. aldrig att jag gör något sånt, varenda gång vi har varit i simhallen med skolan har jag kommit på ursäkter, om inte annat har jag gjort någoting med flit så jag inte kan va med, 1 gång under hela min skolgång har jag varit med i simhallen å jag hatade det till och med då, även fast vi bara va runt 5 stycken, tjejerna i klassen. men IG är ju också ett betyg faktiskt, så jag skulle nog stå ut med det i idrott, ligger faktiskt på G/VG i alla andra ämnen! det är jag faktiskt riktigt nöjd över.
va bara tvungen att skriva av mig lite om skolan, är så sjukt trött på den nu.. fast det är bara 6 veckor kvar till sommarlov och om 2 veckor går vi bara till onsdag! skönt. längtar. massor!


snygging där ja

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0