när alla ljusen brunnit ut , var finns du då?

blev väckt för ungefär 1 timma sen av mina kusiner som sovit här inatt.. vaknar först av att simon kommer upp och lägger sig breve mig och håller mig i handen, sen går han ner efter en stund och till slut kommer filip och gör samma sak. mina så gullisar :)

pusselipuss

igår blev en slappdag... va hemma och va barnvakt till typ halv 10 sen kom drufva och alex och hämtade mig så skulle vi försöka hitta på något att göra men det blev inget så vi va hemma redan 11. la mig och somnade inte förrens 2-3... hatar när man inte kan somna!
idag vet jag inte vad som sker så hoppas på att någon rolig hör av sig så man kan hitta på något :) hatar att bara sitta hemma å inte göra någonting..
så hör av er gottisar!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0