move - shake - now drop

kom precis hem från stan. gick till micka efter skolan och fixade till håret lite, efter det gick jag på stan med ronja lovisa malin sara å vicke ett tag. köpte mig ett par skor, vanliga svarta tygskor bara eftersom alla mina andra skor är helt putt! vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, känns inte riktigt som att jag har orken till någonting för tillfället, vill bara lägga mig under täcket å försvinna några dagar tills jag fått tillbaka glädjen å viljan till att göra saker... känns lite tomt på den fronten just nu!
imorgon ska farmor i alla fall kolla om vi har försäkring som täcker en ny mobil, annars ska jag köpa en billig liten skit mobil för måste ha någoting.. känns ju lite jobbigt att gå utan liksom! hoppas den täcker dock...
är hemma hela kvällen, så finns nog på msn-hemtelefon å mammas mobil för dom som har numret. ifall det är någon som vill nå mig vill säga! haha...

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0