keep on walking

sitter hos emma nu, hon håller på å sminka sig lite så ska vi in till stan sen å ta en fika med vicke :) länge sen vi hittade på något så kul kommer det bli!

åh just det jag måste bara berätta det här... hahaha.....
jag å emma gick upp till tempo förut och skulle köpa lite energidryck, så vi hämtar drickorna och går fram till kassan, jag håller i pengar och ska betala, han i kassan kollar på mig och säger:
-legetimation?
jag och emma bara kollade på varandra och blev helt chockade, ser vi verkligen yngre ut än 15? herregud..
emma tar fram sin legetimation och han säger då:
-93.. hur gammal är man då?
-man fyller 17!  säger emma lite kaxigt
-okej, men då är det lugnt
HAHAHAHAHAHA... får inte ens köpa energidryck längre.. vad är det här?!

igår åkte jag och ronja till rimforsa.. ronja ringde när jag stog i duschen och sa att hon å benke kommer å hämtar mig om 5 minuter. så ut ur duschen packade alla grejer och ner till bilen fortfarande med schampoo i håret, ingen bh, ingen jacka och jätte blöt! inget skönt.. men vi hann med bussen och när vi väl kom dit gick vi till lovisa. jag malin ronja å lovisa gjorde oss redo för en äventyrskväll- krigsmålning, rånarluvor, ägg kniv knäckebröd och liknande saker. riktigt kul var det, mötte även gutti sen på kvällen också. vi gick ner till sjön och satte oss ett tag och bara tog det lugnt men besämde oss för att gå hem till lovisa när det började regna..
och som alla vet kanske så hatar jag rimforsa och kisa och alla dom där ställena för att det är så himla långt bort från civilisationen så jag fixade skjus hem och var hemma runt 12 tror jag. la mig i sängen och somnade direkt!
bilder från kvällen kommer såfort jag lagt on dom på datorn, dom är riktigt fina kan jag lova ;)..

ikväll ska jag träffa slickett hoppas jag på, han sa det igår men sen är det ju en annan femma om han kommer ihåg det... bäst för han! haha... får se vad vi hittar på, antagligen ligga hemma hos han å glo tv, skönt!
nu måste jag gå, kanske skriver mer ikväll.


för det är ingen vanlig dag
för det är josses födelsedag
hurra hurra hurra!
grattis älskling :)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0