it's heartache on the dancefloor

vädret för imorgon ser faktiskt rätt lovande ut! har ju inte varit så värst dåligt väder idag heller som det stog att det skulle va, så håller på att vädret blir toppen imorgon :)
ska ju va här imorgon ett par och grilla å festa lite. blir nog mysigt. jag och ronja har jobbat hela dagen på att montera ihop en sketen klotgrill som vi måste ha imorgon.. eller ronja har rättare sagt, jag va kanske inte till så stor hjälp dock.. men men, nu är den ihopsatt och vi får hålla tummarna för att den ska hålla för den är lite vinglig trots allt :)

1

2

stolt hon är då ;)

nu ska jag krypa ner bredvid ronja å snacka lite skit sen hoppas jag på att jag kan somna! hörs och kanske till och med ses imorgon! om jag inte uppdaterar så ha en trevlig valborg! kan lova att det kommer bilder efter den kvällen :)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0