i'm inlove with you

kom precis hem. har varit ute på en mycket mysig promenad i tallboda med lilla josse. pratade som vanligt om allt mellan himmel å jord, är nästan anfådd när man kommer hem för man pratar å går så mycket, men riktigt skönt är det i alla fall :) så vi gick runt 9 å jag kom innanför dörren för ungefär en kvart sen. så blev en långis idag!
imorgon ska jag till skolan, slutar ju inte förrens halv 5 så blir att åka hem direkt efter skolan å plugga.. hör ni? plugga! ibland kan även jag chocka världen.. haha.. men det är faktiskt sant, måste ta tag i allt lite nu känner jag! har även fiixat anmälan om mobilen, gjorde ju nämligen fel smart som jag är.. så var ju tvungen att göra om å skriva den i farmors namn, så det är fixat nu. bara det att jag måste vänta i 1-2 veckor nu på att få hem den nya anmälan så vi sen kan gå till tph. men men, får väl försöka stå ut!
idag blev det mycket uppdatering, så går det när man är hemma en heldag. nu ska jag duscha sen sova, hör sängen ropa på mig! godnatt..

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0