i'll be alright

mammas operation idag gick bra! hon va uppe å gick när vi kom vid halv 4 men var tvungna att stanna till halv 7 för hon va tvungen att fixa nått... men nu har vi varit hemma en stund å jag är fullt uppe i lagningen av våran kvällsmat! kycklingvingar, pommes å bea :L så duktig jag är va!? klart jag är!
ikväll sover katarina här och imorgon ska vi upp till sjukhuset med mamma en sista sväng sen får jag skjus till skolan, så kommer ungefär vid lunch :) 
btw så håller jag på att dö utan mobil.. hur jobbigt som helst, va hos polisen idag å dom hade inte fått in någon så antagligen är den snodd så blir att fixa en ny såfort jag får mitt nya SIM-kort! spärra det gamla idag så det nya kommer väl om några dagar hoppas jag :)

nu ska jag fortsätta med krubbet! ha det bra. nås på hemtelefon eller mammas.
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0