i never be the same, if we ever meet again

sitter just nu å väntar på att Telia ska svara, sitter i telefonkön "du har plats 8 i telefonkön". stör ihjäl mig på det här asså.. ska ringa å spärra kortet, den är avstängd så ingen kan sätta på den men vill ju ändå vara helt säker!
pratade nyss med bussarna å dom hade inte hittat nåon mobil.. ska ringa polisen snart och se om dom fått in någon, hoppas hoppas hoppas! måste jag vara så klantig......
hur som helst har jag antagligen mammas mobil i eftermiddag eller ingen alls, så testa ringa hem eller så skriver jag numret till mamma om jag har den :) usch vad det är komplicerat utan mobil..

idag opereras mamma så jag är hemma med henne, katarina skulle nog också kika förbi sen, ska vi pyssla om lilla mamma :) hon är nog lite nervös men det kommer gå bra.. det ordnarsig som sagt! plus att det inte är så stor operation. hon ska dit vid tolv så får se om jag stannar hemma, följer med eller åker till katarina :)

lycka till min älskade mamma

nu ska jag klä på mig lite sen är jag nog klar i den där jäkla telefonkön! vi hörs på nått sätt.
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0