i love the life i live, i live the life that i love

sitter hemma hos sara nu. väntar på att slöfocken ska bli klar så vi kan vandra in till staden och träffa patrik å johan och bowla lite! saras pappa å bror alltså, dom ringde å fråga om vi inte ville träffas ett tag och såklart vill vi det :) så får se om det blir både mat&bowl eller bara lite bowling!
ikväll är det fest i tallboda, victor tror jag det är som håller i den om jag minns rätt. så jag sara hägge å juan ska va hemma hos mamma och katarina ett tag innan sen går vi väl dit runt 10-halv 11, det beror ju på hur kul det är.. tar ju trots allt bara 1 minut å gå så.. :).. men hoppas på en rolig kväll!
så får vi se vilka som sover hemma hos oss, får trycka ihop oss lite eftersom katarina bor hos oss nu också ett tag.. myspys!!
nu är sara klar tror jag, så vi ska kila! hoppas på att få mobil å tisdag. ha det

my love

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0