i don't like your girlfriend , i can be your girlfriend

går kvällen blev sjuk! för det första var mathilda(hon som hade festen) 3 timmar försenad! skulle varit där vi 7 och kom vid 10.. sen fick ingen komma in för det fattades 12000 spänn, herregud. men till slut vid tolv kom vi in på plaza alla förutom mathilda som blev portad och fick åka hem.. stackare!
men vi hade i alla fall kul, mycket dans blev det kan jag lova, många gånger då jag sara å vicke stog själva och släppte loss :)
sen gick jag vid 2 å träffade en kompis, snackade lite å så... sen kom vicke och mötte mig å så gick vi hem!
somnade direkt när jag la mig i sängen och vaknade inte förrens halv 1 ungefär..
kvällen var rolig faktiskt, hoppas alla hade lika kul som jag!

idag ska jag en sväng till min faster och fixa lite grejer åt henne, sen ska jag nog åka till sara/alex och se på supersugen! har aldrig sätt den så hoppas på att den är bra :L blir nog en mysig kväll.. fast måste ta sista bussen hem eftersom jag sovit borta hela lovet så har jag längtat efter att få sova i min egna. gud så skönt det ska bli :D haha..
nu ska jag fixa mig lite så jag är redo när lotta ringer. ha det bra


saknar sommar, värme och sol!!!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0