hipp hipp hurra

vill först och främst börja med att säga grattis till össe som fyller 25 idag!
jag och sara sprang upp till linds och köpte en söt rosa marsipan(?) tårta åt honom, så när han kom ner till bowlingen blev han nästan tårögd.. så söt! efter en stund gick vi hem till hannah som blev mindre glad att vi kom, sova va det ända som snurrade runt i hennes huve, men när jag kom igång så va det bara att glömma..hahah...
va där en stund, sen tänkte vi va lite snälla å låta hannah sova vidare så vi gick ner till bowlingen igen å körde en match, såklart kom jag sist så bestämde mig för att det kanske va dags att traska bort till bussen å dra sig hemmåt :) dålig förlorare? ja lite kanske....

för det är ingen vanlig dag
för det är össes 25-års dag
HURRA HURRA HURRA

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0