he is mine, ohyeah

rätt skum kväll igår... började med att jag åkte hem till sara, vi skulle grillat vid scandic några stycken men var ju så förbaskat kallt! sara gjorde sig iordning sen gick vi in till bowlingen å mötte issa och vicke. satt där ett tag när vi sen gick upp till kebabbaren för att issa å sara skulle krubba, gick sen ner till bowlingen igen där vi möter hannah och össe, SKAPLIGT dragna... dom drar med oss ner till ån där vi sitter ett tag å tar det lugnt.


sötnosarna...

sen åker jag å sara vidare till skäggetorp där vi möter virre å jerry, är hemma hos viktor ett tag tills han helt plötsligt skulle åka så vi andra går hem till jerry å somnar inte förrens 6 på morgonen eller nått....
så har varit hos jerry hela dagen, mycket trevligt :)

tappade även min mobil igår, den måste ramlat ut ur fickan för jag glömde nämligen stänga den... så nu är jag mobillös och depress! hur ska jag klara mig? skjut me....

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0