get down to buisness and skip forplay

vaknade imorse av att solen lyste in i mitt rum, rakt i ansiktet på mig, det va kanske mindre skönt men det såg varmt ut ute så jag tvingade upp mig och gick ut på altanen och kände på vårsolen :)

igår åkte ju jag sara å lovisa till lollo på förfest, fast jag skulle inte dricka någonting på hela kvällen, fick 1 cider av jessika sen fick det va nog, drack faktiskt cola resten av tiden!
vi va där ett tag, bara vi tjejer, riktigt kul va det. sen skulle vi vidare till festen där allt spårade ur.. bråk, fylla, spya å allt möjligt, det var en tjej som blivit så full så hon blev hämtad med ambulans för hon hade blivit medvetslös, synd när det går sådär..
zacke va också där, skäääpligt dragen han med, väldigt kramsugen kan jag säga haha ;) pratade med han nyss och han hade tydligen vaknat klockan 4 imorse - i BADKARET! haha skön snubbe!
åkte i alla fall runt halv 12 och fick skjus av lollos pappa, herregud han är guld värd..

snart ska jag nog hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. sen gå till micka å dalle, blir hockeyn och grillning där ikväll nämligen :) sen får vi se om jag stannar där hela kvällen eller om jag hittar på några andra roligheter? bara höra av er!
skriver nog mer ikväll :)


träffa min lilla vilja ikväll.
älsklingen!


xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0