ge mig svar säg mig hur?

idag har varit en jobbig dag, den har gått både lite upp å ner faktiskt. men sen förut ungefär 1,5-2 timmar sen kom min räddning. det är helt sjuk hur snabbt humöret kan vänta över en sån liten sak.. tuvärr tänker jag inte säga vad som skedde, lite hemligtstämplat sådär... :).. men jag kan säga att jag blev lycklig, sprang hela vägen hem från ronja till och med! se där ja, ibland kan jag också vara hurtig :L å det var riktigt tur att det hände, för jag var riktigt nere, nästan nådde botten..

imorgon i alla fall är det fredag, hoppas på en dag med slickett, saknar honom något grymt! sen på kvällen får vi se vad som sker, hoppas på att ett mirakel ska hända! hoppas hoppas hoppas....
nu ska jag dock sätta på mig min söta lilla rosa mjukisdress å gå till sängs. skriver imorgon, hoppas på att jag skaffat mig en mobil då med! :)


när hade snön tänkt sluta falla måntro?

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0