fuck you. your skank

måste bara berätta det här, helt så åtahelvetes arg!!! nu skulle man ta ett springvarv runt ån eller nått så man både blir av med ilskan å några kilon, ska nog börja med det.
i alla fall....
jag å vicke var på stan nyss, då möter vicke en kompis som hon börjar prata med. hon presenterar oss för hennes bästa vän som är en bra kompis till oss stora syster. vicke säger med ett litet leende på läpparna att jag har hållt på med honom, hennes lillebror som är lika gammal som mig. hans otroligt KAXIGA och DRYGA syster säger då och kolla upp å ner på mig:
-naedu, inte med henne.
och fortsätter och prata som om jag inte va där, skulle man översatt det hon sa skulle det nog betyda: nej hon är för ful för honom, eller nej hon är så grymt ful.
jag blev så jävla arg, jag håller seriöst på att börja gråta snart. SÅ ARG ÄR JAG!!!!
sen ska vi gå, vicke går först och jag ser inte att hon går så jag står kvar, efter 10 sekunder fatta jag och går förbi den där kaxiga storasystern och då säger hon när jag är precis bredvid henne:
-över min döda kropp att han skulle hålla på med henne!

UUUUUUUUSSSSSSCCCCCCCCHHHHHHH!!!!!!!
jag skulle frågat vad fan hon stog å sa och sagt att hon va dum i huvet. usch vilken människa, USCH!

räkna till tio towe. ANDAS!

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: vic

hon är dum i huvudet asså, skjuta henna hårt i huvudet

2010-04-11 @ 03:40:00
URL: http://victoriiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0