come on baby turn the lights off

nationella idag gick väl inte riktigt så bra som jag hoppats.. va så grovt trött imorse för jag inte kunnat sova bra på 2-3 nätter nu så va riktigt seg i huvet imorse. och det där jävla provet gjorde ju inte saken bättre på något sätt. men skrev i alla fall 297 ord och hoppas på ett g!
sista lektionen bjöd läraren på fika så det va riktigt mysigt. satt i trädgårdsföreningen å gotta oss.. synd bara att inte solen skiner! men men. sen gick jag å lollo till stan, träffade drufva ett tag sen tog jag bussen hem å här sitter jag :) ikväll ska jag försöka somna tidigt, ska nog faktiskt gå å lägga mig snart.. klockan står på 17:18 och jag känner att ögonen bara vill stängas och då kan man lika gärna passa på..
sov gott allihopa!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0