baby i'm down down down

vaknade nyss.. å jag kan säga att mitt hår ser bara ut som en enda stor tova, jag är helt kletig på hela kroppen och usch... va ju på skumpartyt igår, det var faktiskt riktigt roligt om man bortser från alla småbarn som va där inne. men vi hade kul med varandra i alla fall!
blev ju ner slängd i det där jävla skummet hur mycket som helst, alla fällde mig och där låg jag underst när alla andra står å geggar in mig med skum... inte bra, men rätt kul ändå :) haha. skorna åkte också av efter ett tag, gick ju inte att göra någonting med dom där skorna, blev ju hur halt som helst!
allt var slut klockan 2 och då fick jag skjus hem av vickes otroligt snälla kompis patrik :) MYCKET SNÄLLT!
så va hemma runt halv 3-3 någon gång å då slockna jag direkt!

idag vet jag inte vad som sker.. hoppas på att slickett svarar snart och skriver att han vill umgås med mig idag :)
nu ska jag snart gå å duscha, känner mig skapligt vidrig - eller vad tycker du sara? ;) hahahahaha.
bilder kommer såfort jag får tag på kristin!!


jag var bara tvungen, den är ju så fin! ;)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0