when you think you know but you don't

ursch vad jag hatar att vakna upp till det här otroligt kalla vädret! jag blir nästan irriterad på att sommaren redan är borta, det kändes som igår jag och emma låg i ekängen och glassa:)
igår vart inte heller så lyckad.. skulle varit hos chadi men det gick inte, så åkte till tina i majelden och var där istället. men så kul vet jag inte om det var. tur att vicke var med för annars hade jag haft otroligt tråkigt.. men vi var där till ungefär halv 12 kanske, då vandrade alla in mot stan och vet inte varför alla gick runt om skrek att dom hatade katedral? när vi väl kom in till stan följde vi med hälften in på mcd för att dom skulle äta och sedan bar det av hemmåt så var hemma redan runt halv 1. ganska skönt det med faktiskt, var ju svin kallt ute.. när vi väl hade lagt oss i sängen så kolla jag ut över golvet och såg alla kläder och väskor och skit som låg där, så lovade vicke att städa nu när jag vaknade idag och såklart höll jag mitt löfte! duktig som jag är:)

nu snart ska jag ta mitt pickpack och traska vidare till farmor och hämta mer skit, sen vänta på att antigen micka och dalle eller mamma ska hämta mig. för har 3 stora väskor med kläder, plus 2-3 påsar med skor och mer kläder.. hur lyckas jag? inte en blekaste aning.. sen när jag kommer hem ska jag bara lägga in alla kläder och börja hjälpa micka och dalle in med alla saker.
dom flyttar ju till oss idag, för dom har bott hos dalles pappa ett tag men nu kom han hem så där får dom inte plats. så fick väl erbjuda ett rum. dom flyttar ju till tallboda i november om jag minns rätt.. så dom ska bo hos oss tills dess, det blir mysigt med en liten hund i huset igen:)

så nu också när dom flyttar bor dom på övervåningen för jag vågar ändå inte sova där, det spökar faktiskt så är inte så mesig... men jag får i alla fall hjälp nu att flytta ner mitt rum dit så jag har alla mina grejer där och gästrummet där uppe. det blir nog bra tror jag:)

nej nu ska jag äta lite sen måste jag springa till farmor!
ha det bäst gott folk
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0