try for one's in a while , to understand my feelings

kom precis in från det otroligt svin kalla vädret ute! usch så kallt det är nu, jag säger bara att imorrn åker vinterjackan fram... ändå lite skönt, tycker att det är mysigt med alla stora varma kläder.
idag var jag i skolan, började med film som var helt sjuk. "Flugornas Herre" hette den om jag minns rätt, handlade om barn som blev fast på en öde ö och deras ända ledare dog. efter ett tag vart dom så desperata på att överleva och bestämma över resten av gänget så dom dödade vissa, helt sjuk, alla var typ 10 eller nått..
aja, sen i alla fall åkte jag hem och bytte om och åkte tillbaka till stan med mamma. träffade micka och monika på något mat ställe och åt lite gott. direkt efter krubbet gick jag och träffade emma sen till slickett och träffade han, robin och adde. roliga killar det där, helt skadade i huvet;)
och nu sitter jag här i min ensamhet och gör ingenting. studiedag imorrn så det blir skönt att sova ut lite!

dagen idag har varit så himla konstig, har varit på så himla konstigt humör, jätte känslig. kollade på film idag på musiken och såklart bara rann det nerför kinderna tillslut (som vanligt). sen började jag bråka med läraren.. hatar vissa lärare, så himla orättvisa! hatar sånt...

fick också reda på en sak som gjorde mig så himla besviken och ledsen idag. en sak som jag verkligen inte trodde om den personen.. men jag förlät, även att jag fortfarande är arg, eller egentligen är jag inte så arg som jag tror jag är, jag är nog mer besviken och sårad som fan.. jag trodde aldrig att "den" kunde göra en sån sak, fyfan.. men som sagt den är förlåten och vi är sams, men klart som fan jag fortfarande är sur, jag är sån långvarig när det gäller grejer.. tycker själv det är jobbigt att jag inte kan släppa saker och speciellt inte det här.

nej nu ska jag sluta tjata om mina problem och rikta blicken mot seinfielt(?) och bara ta det lugnt. gud så skönt det ska bli att bara sova imorrn, lite plugg måste det också bli men det är inte så svårt:) blir bara smartare och smartare för var dag nu för tiden, känns bra. haha!
och just det, vill bara säga att det är jätte kul att lilla ronny (ronja) börjat i min klass, allt blir så mycket roligare på något sätt med henne i närheten:) tycker om dig ronny!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0