the way you making me feel

nu kunde jag haffa åt mig lite tid! sitter hos jenny och danne och kollar på lilla jollan när hon sover, gud så söt hon är.. träffade också lilla lilla lilla alice idag, cissis lilla knodd som hon klämde ut klockan 5 imorse, lycklig moster ännu en gång såklart:) hon var så himla gullig och så himla liten, och så tänker man tillbaka på den dagen då joline föddes, hon var både kortare och vägde hela 1 kg minde än vad alice gör.. helt sjukt hur små dom är alltså!
jag, jenny, ronja och jollan åkte och hälsade på dom på sjukhuset förut. jag fick hålla henne med så satt och gosade en stund sen var vi tvunga och åka. då skjusade vi hem ronja sen har vi varit hos jenny hela kvällen. skönt det med att bara vara hemma en kväll och ta det lugnt. bilder på lilla alice kommer såklart när jag fått dom:)

igår sov jag hos sandra och martin, vi möblerade om nästan alltihop i deras hus och det vart jätte fint!
sen tog vi tåget in till linköping och där mötte jag jenny och ronja, vi gick till gingis och åt och jag måste säga att det är jätte gott och fint men man blir så konstigt mätt och man kan inte äta alls mycket. sen efter det gick en stund på stan:)

fint va?
jag. joline och ronja

och så måste jag ju säga förlåt för mig förfärliga uppdatering, men det har varit bröllop och alltihop nu på sistone så jag har helt enkelt inte haft orken. men ändring på det ska det bli! jag ska göra mitt bästa:)
nu ska jag sätta mig i soffan framför house of wax som går på tvn!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0