joline, joline, joline

Gud så skönt, jag och Ronny har precis söft Jollan nu så hon sover som en sten. Jag och Ronja är nämnligen barnvakter åt lilla jollisen idag, eftersom Jenny är på möte och Danne jobbar. jag kom tog cykeln och trampa till jenny direkt efter skolan, det tog faktiskt inte så lång tid från ljunkan till johannelund, det var inte ens jobbigt:)
blir lite orolig för jollan, hon äter knappt någonting och när hon väl gör det är det jättelite.. men vi har upptäckt att frönen och det som är i mitten av gurkan gillar hon skarpt:)

sitter och kollar på idol med ronny nu, danne kom precis hem så han gjorde oss sällskap han med. även jollan har vaknat nu så hon står och läser mitt anteckningsblock för fullt! men hon står och hån skrattar så vet inte hur jag ska ta det... tycker att nils är så himla cool, och även detta år har jag hittat min älskling.. men såklart åkte han ut precis nyss, så nu snart ska jag hem till farmor & farfar och sörja lite.. han kan ju inte åka ut redan!
och jag måste även tillägga, att jag HATAR reklamer mer än något annat på denna jord.

nej nu måste jag faktiskt cykla, farmor och farfar vill nog sova och jag har ingen nyckel så jag kan inte bara komma när jag vill. men det tar ju iofs bara 10-15 minuter till stan från johannelund så det går ju faktiskt att se klart idol.. hehe..
imorgon börjar jag halv 10, guuuuud så skönt!
nu ska jag se klart idol:) ha det..

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

tack så jätte mycket för hjälpen ikväll hann ju inte tacka dig, guld värt:)

Jollan åt massor av kvällsmat nu när vi var hemma så du behöver inte oroa dig.

puss

2009-09-23 @ 23:04:55
URL: http://yoymivida.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0