it's a good day


nu äntligen tänkte jag att eftersom jag ändå bara sitter i soffan framför tvn med emma och linus så kan jag lika gärna lägga upp några bilder från cissi baby shower.. blir inte så många men några stycken i alla fall, kommer fler såfort jag får tag i dom:)


cissi, lägg märke till tröjan:
jag är gravid, vad är din ursäkt?


lotta var på topp, kom direkt från kryssning!
bältet hon hade runt magen var riktigt roligt,
massor olika spritsorter satt fast på det! haha


lite tal vart det också såklart, och med min känslighet
gick det helt utför när jag ställde mig upp och skulle
berätta hur mycket jag älskade min syster..
men sakta och säkert kom orden fram och dom flesta blev
faktiskt tårögda:)



tänkte att jag avslutar med den här bilden på cissi, anette och jollan.
älskar den, alla är så glada och mår toppen!


kvällen vart underbar, hela kvällen:)
nej nu ska jag nog sova!
ha det bäst

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0