i'll paus this game, and our love will never and, let's go again

måste bara lägga up dessa bilder, en dag när jag provade sandras klänning innan bröllopet.
hon ville inte att någon skulle se den innan den stora dagen så har väntat väldigt länge på att lägga upp dom, och äntligen kommer dom:) kände mig som en prinsessa i den!
så himla vacken är klänningen, min favorit på långa vägar!!

-

-

-

pretty ha?

det var bara dom, men det räcker för att se hur jäkla fin den är!!
nu ska jag sova..

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: emma

du kommer vara lika vacker på ditt bröllop! och du vet ju redan med vem det är du ska gifta dig med... ;) säger bara gooo for it! älskar dig<3

2009-09-26 @ 11:37:06
Postat av: Cecilia

Mycket vackert... Men vi får väl hoppas att det går några år till innan du bär din egna... Du kan ju låta mig gifta mig först..;) Drömde nämligen att jag gjorde det i natt. En bröllopsblandning på Thailand och hemma i kyrkan... Vi får se hur det riktiga bli... love u hunny bunny...Pussen

2009-09-27 @ 15:59:03
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0